İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın yasa dışı bahisle mücadele kapsamında başlattığı soruşturma sonucunda ünlü şovmen Mehmet Ali Erbil’e ev hapsi kararı uygulanmıştı. Erbil’in adli kontrol yükümlülükleri, itiraz üzerine nöbetçi sulh ceza hakimi tarafından kaldırılmıştı.
Dava sürecinin devam ettiği ünlü şovmen 30 Aralık’ta 25. Asliye Ceza Mahkemesi’nde hâkim karşısına çıkacak.
“KISMETİMDE BALIK DA YOK”
Mehmet Ali Erbil ev hapsi cezasının kaldırılmasının akabinde soluğu İstanbul Boğazı’nda aldı. Balık tutmaya çıkan ünlü şovmen, o anlarını sosyal medya hesabından paylaştı.
Erbil, balık tutmaya çalışırken çekilen karesini “Kısmetimde balık da yok” notuyla sosyal medya hesabından paylaştı.

Seçil Selen Balık
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Anket sonuçları ortaya çıktı: Vatandaş Özdağ ve İmamoğlu’nun tutuklanmasını yanlış buluyor
3826 kez okundu
2
Zarafetin ve Kalitenin Yeni Adı Roxx Signature
2907 kez okundu
3
Osmanzadem ile Katkısız ve Doğal Beslenme Dönemi
2401 kez okundu
5
Hukuki Süreçlerde Güvenilir Destek Bursa’da Profesyonel Avukatlık Hizmeti
1941 kez okundu