Yeni sezon transfer çalışmalarını sürdüren Başakşehir, Alman ekibi Stuttgart’tan Ömer Faruk Beyaz’ı kadrosuna kattı. 21 yaşındaki futbolcu geçtiğimiz sezon Hatayspor’da kiralık olarak forma giydi.
Ömer Faruk, bugün hastanede sağlık kontrolünden geçtikten sonra kulüp binasına gelerek kendisini turuncu-lacivertli formaya bağlayan sözleşmeye imza attı.
Başakşehir Kulübü, transferle ilgili yaptığı açıklamada, “Kulübümüz, Ömer Faruk Beyaz ile 3 yıllık anlaşma sağladı. Ömer Faruk’a ailemize hoş geldin diyor, turuncu-lacivertli formamızla başarılar diliyoruz” denildi.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1189 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
799 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
789 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
781 kez okundu
5
Fenerbahçe-Galatasaray rekabetinden ilginç notlar
759 kez okundu