Konya’da, Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde Türkiye Ayak Tenisi Şampiyonası düzenlendi.
Spor Konya Yüzme Havuzu içerisindeki halı sahada yapılan şampiyonaya 12 ilden 60 sporcu katıldı.
Üç gün süren müsabakaların sonunda SAT Bingöl takımı, Kastamonu takımını yenerek kupanın sahibi oldu.
Şampiyon olan SAT Bingöl takımı, Romanya’da düzenlenecek Avrupa Ayak Tenisi Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1188 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
798 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
787 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
780 kez okundu
5
Fenerbahçe-Galatasaray rekabetinden ilginç notlar
757 kez okundu